Poate v-ati dorit vreodata sa stiti cum se face acest lucru. Acest efect este defapt o iluzie, creandu-se de fapt doua incaperi identice, una originala in care se va afla playerul si cealalta care va fi defapt reflexia.
Este extrem de simplu ca idee !
Pentru inceput creati incaperea (voi creea o incapere simpla pentru o mai buna intelegere)!
Dupa care duplicati ( copy - paste ) fiecare element din camera, mai putin podeaua; adica ziduri, tavan, si alte elemente de decor ( toate deodata tinand apasat tasta CTRL si selectand fiecare element ) .
Rotiti duplicatul la 180 de grade ca si cum ar fi cu capul in jos !
Selectati duplicatul -> Tools -> Flip Objects -> Horizontally si ar trebuie sa arate cam asa :
Dupa ce prelungiti peretii incaperilor pentru a se uni la fix, dati click dreapta pe podea -> Tie to Entity si la Class alegeti func_wall .
La Attributes setati urmatoarele :
Render Mode : Texture
FX Amount : 100
Si cam asta este tot cu podeaua reflectorizanta ! In acelasi mod, cu putina imaginatie puteti creea si oglinzi, apa si multe altele . Cam asa va arata la sfarsitul compilarii .
Notes : Aceasta iluzie nu creeaza si reflexia playerilor,fumului de Smoke Grenade ori exploziei de grenada ci doar a ambiantei, elementelor puse de voi in prealabil.
A simple map for a better understand !
Sper ca ati inteles ce am prezentat aici !
Numai bine !
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu