vineri, 14 august 2009

Cum sa creezi o podea reflectorizanta !

Poate v-ati dorit vreodata sa stiti cum se face acest lucru. Acest efect este defapt o iluzie, creandu-se de fapt doua incaperi identice, una originala in care se va afla playerul si cealalta care va fi defapt reflexia.
Este extrem de simplu ca idee !

Pentru inceput creati incaperea (voi creea o incapere simpla pentru o mai buna intelegere)!



Dupa care duplicati ( copy - paste ) fiecare element din camera, mai putin podeaua; adica ziduri, tavan, si alte elemente de decor ( toate deodata tinand apasat tasta CTRL si selectand fiecare element ) .



Rotiti duplicatul la 180 de grade ca si cum ar fi cu capul in jos !



Selectati duplicatul -> Tools -> Flip Objects -> Horizontally si ar trebuie sa arate cam asa :



Dupa ce prelungiti peretii incaperilor pentru a se uni la fix, dati click dreapta pe podea -> Tie to Entity si la Class alegeti func_wall .
La Attributes setati urmatoarele :

Render Mode : Texture
FX Amount : 100



Si cam asta este tot cu podeaua reflectorizanta ! In acelasi mod, cu putina imaginatie puteti creea si oglinzi, apa si multe altele . Cam asa va arata la sfarsitul compilarii .



Notes : Aceasta iluzie nu creeaza si reflexia playerilor,fumului de Smoke Grenade ori exploziei de grenada ci doar a ambiantei, elementelor puse de voi in prealabil.



A simple map for a better understand !


Sper ca ati inteles ce am prezentat aici smile.gif !
Numai bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu