duminică, 14 decembrie 2008

Cum sa creezi picaturi de sange !

Probabil v-ati intrebat vreodata cum sa creati o atmosfera mai macabra pe harta voastra. Ca de exemplu puteti face ca dintr-o conducta sparta sa curga sange, in loc de apa !
Pentru inceput faceti conducta... si tot restul harti, iar peste partea sparta a conductei creati o entitate cu numele env_blood .

Image hosting by Rophotoshop.com

La Attributes setati :
Name : blood
Pitch Yaw Roll : 90 0 0 ( pentru a seta curgerea in jos )
Blood color : red blood with red decals
Amount of blood : 60 , dar pueti seta cat de mare doriti ( cu cat mai mare cu atat mai mult sange )

Image hosting by Rophotoshop.com

Dupa aceea creati "balta de sange" in care se va picura, pentru atmosfera . O creati cu texturi si tot restul, iar apoi dati click dreapta -> Tie to entity -> func_water
Restul este optional ! Render Mode : Additive si FX Amount : 150-200

Image hosting by Rophotoshop.com

Pentru a activa picuratul sangelui vom crea un bloc mai mare dealungul culoarului, de la un capat la altul, ori doar deasupra baltii de sange . Click dreapta pe bloc -> Tie to entity -> trigger_multiple .
Iar la Attributes setam :
Target : blood
Delay before target : 3 ( la fiecare 3 secunde va curge cate-o picatura )

Si sangele este gata !

Image hosting by Rophotoshop.com

An example map for a better understand !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu