sâmbătă, 28 martie 2009

Overview la hartile noastre

Ei bine, am ajuns si aici. Ai o harta frumoasa, doresti un overview la ea?

(pentru cei ce nu stiu ce inseamna overview: overview-ul este o imagine de sus a hartii cu locatia jucatorilor in timp real, ce o poti vizualiza in modul spectator)

Pasul nr. 1
Steam ori Non-steam avem shortcut al jocului Counter Strike 1.6 pe desktop, corect? Click dreapta pe iconita si la "Target" dupa tot path-ul spre joc, adaugam: "–console –dev" (fara ghilimele). Dam ok si inchidem.

Pasul nr. 2
Intram in joc si schimbam rezolutia jocului la 1024x768 pentru o calitate cat mai buna a imaginii hartii. Inchidem jocul si il restartam.

Pasul nr. 3
Deschidem jocul, iar in consola (pe tastatura ~) scriem "map numele_hartii_tale". Dupa ce am intrat in joc, deschidem din nou consola si tastam "dev_overview 1".
Dupa aceasta ar trebui sa aveti harta de sus, cu o culoare verde pe langa si numere sus :


(Imaginea respectiva nu are numerele in partea de sus deaorece
fisierele sursa s-a pierdut.)

Acum, facem screen cu "F5" pe tastatura. Deschidem din nou consola, si scriem "dev_overview 2". Prin aceasta comanda, aducem aceeasi imagine pe ecran insa fara valorile (numerele de sus). Facem din nou screen "F5". Si iesim din joc.

Pasul nr. 4

Acum avem doua imagini in format .bmp cu harta noastra de sus in folderul /cstrike.



Le copiem in alta locatie. Avem o imagine overview insa inca nu le putem folosi. Aceasta imagine trebuie sa fie in format 8 biti. Daca avem Photoshop sau MS Paint ar trebui sa fie usor, altfel cautati pe google cum puteti crea/modifica poze in format .bmp si 8 biti. Dupa ce am modificat imaginile in format 8 biti, alegem poza fara valori/numere deasupra si o copiem in folderul /cstrike/overviews (daca nu il aveti, faceti unul), cu numele hartii, ex. ka_sienna.bmp

Pasul nr. 5
Acum, ne ducem in folderul /cstrike/overviews si copiem un fisier .txt de acolo si-l redenumim cu numele hartii noastre, ex: ka_sienna.txt si-l modificam cu valorile din imaginea facuta de noi cu valori/numere sus.

In fisierul .txt, acolo unde scrie "Zoom" copiem numarul din fotografie de dupa "Zoom". In cazul nostru 4.68 (insa la voi va fi altul). La "Origin", copiem din fotografie valorile din paranteza, de dupa "Origin", in cazul nostru 288 -400 140 (insa la voi va fi altul, desigur :)). Pe urma la "Rotated", daca valoarea in imagine este "1" trecem 1, daca e "0", trecem "0". La "Image", trecem calea spre poza fara valori/numere din folderul /cstrike/overviews, ex. IMAGE "overviews/ka_sienna.bmp", iar la "Hight" copiem din poza cu valori, valoarea de dupa "Z Max", in cazul nostru -41 (la voi e diferit, sâc!). Salvam fisierul cu numele hartii si-l copiem in folderul /cstrike/overviews.

Iata si o imagine din joc cu overview-ul in partea stanga a ecranului:


Cam asta a fost tot, daca aveti nelamuriri, intrebari, sugestii ori corectii, spuneti-le aici! Bafta! :pada:

Tutorial creat de tizu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu