sâmbătă, 18 octombrie 2008

Cum creezi o cascada !

Din moment ce multe persoane vor sa stie cum se realizeaza o cascada m-am hotarat sa realizez un tutorial in legatura cu aceasta, deci sa incepem :
Creem cascada in sine cu una din texturile urmatoare :
( +1laser1fall din halflife.wad ) sau ( +2waterf din halflife.wad )

Click dreapta -> Tie to entity -> func_illuzionary si la Attributes setam :
Render mode: Texture - some light
FX Amount: 1 - 255 vizibiitatea ( 120 cred ca este acceptabila )

Pentru a parea mai realista la baza cascadei adaugam aburi cu cateva spriteuri ( env_sprites ) la care setam urmatoarele :
Render mode: Additive
FX Amount: 70
Sprite Name: Browse pana la Valve/sprites/stmbal1.spr
Scale: Oricat de mare vrei sa fie: 2 - dublu decat normal, 3 - triplu etc

Si pentru final se adauga un sunet de cascada ( ambient_generic ) cu setarile :
Path/filename.wav or .WAV - acesta : click
( il salvezi in folderul Valve/Sound/Ambience )
Volume : sa spunem 6

Si cascada este gata .


Enjoy !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu