duminică, 8 februarie 2009

Cum sa adaugam modele unei harti !

Probabil v-ati intrebat vreodata cum se face acest lucru si v-ati dorit sa stiti cum sa adaugati modele hartii voastre. Prin acest tutorial o sa incerc sa va explic cum sa faceti acest lucru.

Pentru inceput creati o entitate cu Entity Tool. Dati click dreapta -> Proprietes -> si la Class alegeti cycler_sprite. La Attributes setati urmatoarele :
Model : browse pana la modelul dorit de voi, in cazul meu un copac , bigtree.mdl.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pentru pozitionat este mai greu. Modelul creat de voi, in hammer va fi un cub mov/rozaliu, deci nu va veti putea orienta prea mult dupa acest lucru, deci va trebui pentru inceput sa il lipiti de pamant ( cazul meu ) punandu-l jumatate in pamant, jumatate afara. Ca in imagine .

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daca nu merge bine mai ridicati-l, coborati-l, miscati-l in asa fel incat sa fie pozitionat asa cum doriti ;) !

In joc modelul va fi transsolid, se va putea trece prin el, fara sa va blocati in el, so pentru a repara asta ( repara mult spus pt ca nu este un bug ) creati in jurul modelului un bloc cu textura clip, care va fi invizibil in joc dar nu va va lasa sa treceti prin el ;) !

2ssssss.bmp (373 KB)

Si cam asta este cu model-makingul !

2sssssssss.bmp (398 KB)

Acest lucru se poate face cu orice model, pentru a va fi mai usor de ales modelul corespunzator va vom da un ModelViewer, program cu care veti putea vedea modelul in afara jocului printr-un singur click pe el. Download here !
Sper sa va ajute si sa intelegeti ce v-am prezentat aici !

2 comentarii:

  1. Salut maritim...Coke , aici...mie la cycler_sprite la Model...nu imi apare cand dau browse .MDL...doar .SPR

    si cand dau acolo sa vad toate obtiunile...doar .SPR este...de ce:|?

    mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Pt ca iti trebuie fgd-ul acesta :) ! Downloadeaza-l de aici http://mapping-online.blogspot.com/2008/12/resurse-mapping.html ! Succes ;), bft ;) :) !

    RăspundețiȘtergere