Poate ati dorit vreodata sa stiti cum se face acest lucru, deci este foarte simplu. Pentru inceput creati harta cu tot restul, dupa care amplasati un light_environment pe harta voastra !
Selectati, dati click dreapta -> Proprietes si la Attributes setati :
In dreapta sus aveti un cerc negru cu o linie pe el ( marcat cu rosu in poza ), acela este un compas de unde puteti seta in ce parte sa cada umbrele , sau fizic spus, in ce parte sa bata "soarele" ! Directia este vazuta de sus !
Pitch : ( intre 1 si 90 ) de aici puteti seta marimea umbrei, prin setarea unghiului de cadere a luminii. Este destul de complicat sa se calculeze aceasta, asa ca uitati un tabel pentru valorile cele mai utilizate... si lungimea umbrei, raportat la inaltimea aproximativa a zidului !
Valoare (la pitch) | Lungimea Umbrei |
-90 | 0 ( inexistenta ) |
-60 | 30% (din zid) |
-45 | 100% (exact inaltimea zidului) |
-30 | 130% (un zid jumatate) |
Valorile se scriu cu "-" in fata !
Si cam asta este tot ! Sper ca v-a placut ce v-am prezentat aici ! Succes !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu